Staż w dziale Planowania Popytu

Opis

Sprzedaż
Warszawa (mazowieckie)
1
Udział w projekcie dotyczącym poprawy jakości planowania promocji przez kluczowych klientów; rozwój narzędzi do raportowania sprzedaży i dokładności planowania; wsparcie zespołu w dodatkowych analizach biznesowych
-planowanie popytu
-planowanie promocji
-rozwój narzędzi planistycznych
-współpraca z działami sprzedaży
-umiejętność analizy i interpretacji wyników
-przedstawianie informacji innym działom w firmie
-współpraca w zespole
-efektywna komunikacja
Oczekujemy: język angielski w stopniu biegłym; wykształcenie wyższe; nauki ścisłe lub ekonomiczne (preferowane specjalności: ekonometria, statystyka, matematyka lub pokrewne); biegła znajomość aplikacji MS Office 2010 (MS Excel - znajomość na wysokim poziomie, VBA i SQL będzie dodatkowym atutem); umiejętności analityczne; umiejętność nawiązywania relacji (współpraca z pracownikami reprezentującymi różne obszary procesu planowania popytu).
zakończona
minimum 6 miesięcy

Jakich kandydatów szukamy?

angielski
Dobra znajomość MS Office
MS Office - zaawansowane funkcje programu Excell
Umiejętności analityczne
Nawiązywanie relacji
VBA
MySQL (zarządzanie bazą danych)

Dołącz do nas!

  • - ciekawy, pełen wyzwań staż w jednej z największych firm sektora FMCG w Polsce
  • - dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy
  • - otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
  • - niezbędne narzędzia pracy

Kompania Piwowarska

Lokalizacja: Ul. Szwajcarska 11, Poznań 61-285
NIP: 646-032-51-55
Strona: www.kp.pl
Email: poczta@kp.pl

O firmie

Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą.

Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych drużyn.